29 Nisan 2015 Çarşamba

Canlarım, Öz de bir olanlarım, kutlularım, bu ne büyük bir buluşma böyle. Kalbimizin kapılarını zihnimizin sınırlarını parçalayıp sizlere akıyorum. Aşk ile geliyorum ve evreni dolduracak bir sevgiyle sarmalıyorum sizi.
Ben P'taah.
Lütfen ellerinizi uzatın bana. Dokunun gözlerinizle gözlerime. Kanatlarımızın sevgi rüzgarında savrulalım birlikte.
Tüm benliğinize bu eşsiz sevgi dolunca düşünceleriniz, sorularınız, dertleriniz, acılarınız bile barınacak yer bulamaz.
Aşk ile doldurduğunuzda onlar bile aşk ile titreşmeye başlar.
Bu öylesine büyülü bir etkidir. Bu var oluşun kendisidir ve bugün bunun için buraya geldim.
Pleaides'li olmak bir çok anlam ve tanımla sunulabilir sevgililerim ancak şu anda size bunu aşık olmak diye açıklarım size.
Pleaides'in aşk pınarından kana kana içmek için çekinmeyin geri durmayın şu an.
Bu kanalı sizler için açmış bulunuyoruz.
İhtişamınızı görün doya doya içinize çekin.
Her zaman olduğu gibi kendi aşk olma halinizi tatmanız için sizlerin izniyle buradayım her şeyden önce.
Bırakın kendinizi aşk sizi sarmalasın, öpsün doya doya tam şu anda.
Dünya'nın bu zamanında deneyimlediğiniz enerjileri böyle anlamlandırmanız sizler için en hayırlısı olanıdır.
Tutulmaların vesile ile duygusal bedeninizde de yoğun şekilde aktive olan enerji aktivasyonlarını harekete geçirdik.
Bu günlerde hissettiğiniz duygu yoğunluklarının, zihin karmaşıklıklarının ve ruhsal yorgunluk hislerinin sebebi bunlardır sevgililerim.
Bunları size her defasında ve tam zamanında hatırlatmak için kalplerinize geliyoruz.
Ne kadar bilgisine vakıf olsanız da bazen yoğunluk karşısında kendinizi bırakabiliyorsunuz.
Kutsaliyetini gözden kaçırabiliyorsunuz.
Yoğunluk enerjilerinin sizler için birer armağan olduğunu söylüyorum ben
Bedeninizin röntgenini çektiğinizi düşünün
Bunun için ruhunuzun ve diğer vehçe parçalarınızın olduğunu da görün.
İşte böylesine güçlü bir farkındalık ışığını taşıyorsunuz her biriniz.
Bu enerjileri yoğun diye kenara atma dürtünüzü anlıyoruz ancak böylesi armağanları gözden kaçırmanıza gönlümüz razı olmuyor.
Bütünlüğünüz içinde parçalarınız var ya da sizler bu enerjileri bu şekilde tarif ediyorsunuz.
Kırgınlıklarınız, yaralarınız, acılarınız, artık düşük titreşim seviyesinde kalmış bağlarınız ve ilişkileriniz...
Yeni çağın bu altın zamanında akışta iken sizlere verilen armağan ise tam da budur sevgililerim
Bu parçalarınızı fark ettiğinizde telaşa kapılabiliyorsunuz.
Oysa normal zamanda bile onları fark etmeniz için teşvik edildiğinizi hatırlayın.
Bunları görüp o yüzden kötü hissediyorum diyorsunuz.
Oysa tüm bu yoğun enerjileri kendinize uyumlanmaya tam da bu sebepten izin verdiğinizi hatırlayın.
Bu anlar birer dert yükü değil gerçek anlamda birer fırsat ve yükselme rampasıdır sevgililer.
Kalbinizin hüznü ön plana çıktığında onu görmezden geliyorsunuz. Daha fazla büyütüp dert yaratmayım diyorsunuz. Ah bir bilseniz, o parçanız da sizin kutsal kalbinizin aşkı içinde nasıl yanıp tutuşmak istiyor.
Cevap bulamamış ve size sıkıntı yaratan sorunlarınız çarpıcı biçimde önünüze geliyor.
Kendimi daha bir kaç gün öncesine kadar ne kadar iyi hissediyordum yine nereden geldi de karşıma çıktı bu diyorsunuz
Neler olduğunu şimdi anlıyor musunuz canlarım
Parçalarınız sizleri geri tutmak veya kötü hissettirmek için öne çıkmıyorlar
Tam anlamıyla bütününüz olarak aşkla sarmalanmak şifa olmak için çarpıyorlar sizlere
Tutulma enerjilerini bu kadar onurlandırmanızın ve sonrasında bu kadar korkmanızın sebebi budur.
Bu korkunun yersiz olduğunu söylememe izin verin lütfen.
Bilakis bu karanlık ve gizli yerlerde bulunan size yük olan parçalarınızı altın ışıkla dönüştürülmesinin önünü kesmeyin
Bir sonraki enerji patlamalarına ertelemeyin
Gerçek anlamda aşk her bir parçanızla bütün olmak, her bir parçanızı aşk ile onurlandırmak ve hiç düşünmeden bu aşkı deneyimlemektir
İlahi akış buradan geliyor.
Sizleri bu aşk ile teşvik etmeye ve fırsatlarınızı hatırlatmaya geliyoruz hepsi bu
Kalbimizin aşk noktasında nasıl bir olduğunu ve nasıl birlikte çarptığını deneyimleyin bu gece
Sizler benim aşkımsınız ve her bir parçanızla seviliyorsunuz.
Sizler de her bir parçanızı sevin ve onurlandırın
Işığın koşulsuz sevgi frekanslarında hiç bir karanlık artık karanlık olarak kalamaz sevgililerim
Aynı kalbin aynı tonda çarpan parçalarının muazzam ve ilahi bütünlüğü olur.
Ve gerçekten öyledir
Sizlere aşk ile geldik. Unutmayın sizler her an aşksınız. Başka bir şey olmanıza gerek yok canlarım. Aşk olun bu her şeye yeter.
Ben P'taah ve sizlere bu gerçekleri sonsuz sevgimle paylaşıyorum. Gözlerinizin derinlerine bakıp kalbinize değecek düzeyde bir tonda şunu söylüyorum; Sizi seviyorum.
ve gerçekten , aşkla öyledir. . .
05.04.2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder