14 Aralık 2015 Pazartesi

Gaia Mesajı

Bir olanlarım, sevgili çocuklarım, Dünya’yı küçümsemeyin. Nice yıldız sistemlerinden nice tekamül boyutlarından buraya şevkle gelişinizi hatırlayın. Dünya’nın ne kadar özel bir yer olduğunu ve burada bulunmanın nasıl bir yücelik olduğunu hatırlayın. Kendinize hatırlamak için izin verin. “oraya yücelerin yücesinin sevgi tohumları atılmalı ve ben de orada olmalıyım” deyişinizi şimdi işitin. Burada bulunmak sizin cezanız değil, var oluşunuzun en yüce yeteneğidir.

Dünya’nın yaratımından beri hiç bu kadar rengi bir arada görmemiştim. Sevgili gezegen daha önce de cennet diye andığınız zaman döngüleri yaşadı. Ancak şimdiki kadar yüce varlığın mevcudiyetini, kutsal anne/babamızın lütfunu, bu kadar cesur ve yüksek boyutlu varlığın bedenlenmesini hiç deneyimlemedi. Özel bir an var ise o şimdidir bir olanlarım. Buradasınız. Bu andasınız. Ve başardınız.

Bundan sonra için zihinlerini meşgul eden çocuklarım, odağınızı anınızdan ve kutsal kalbinizden çekmeyin. Tekamül bitmez. Bunu bir çoğunuz zaten biliyorsunuz. Aranızda nice peygamberler, nice dervişler, nice kral ve kraliçeler var. Artık, Dünya’dan önceki yaşamlarınızın da izlerini hatırlamaya başlayanlarınız var. İlk tepkinizi biliyorum. “burada ne işim var?” Ancak sonrasını hatırlamanız için kendinize izin verin yüce varlıklar.
Burası bir evren nişanesidir. Buraya bedenlenmeye asla mecbur değildiniz. Ancak bunu seçtiniz! Sadece varlığınız bile burada güneşler doğuruyor çocuklarım. Buradaki mevcudiyetiniz evrilip çemberinizi tamamladıktan sonra nişanınızı almış olarak tekamül basamağı kazanacaksınız. Bu sizin buraya bedenlenme amacınız değil, bu ışık getiricilerinin cesaretinin sonuçlarından birisidir. Buraya öyle gönlü bol ve gözü tok bedenlendiniz ki… Sevgiden başka bir şeye ihtiyacı ve talebi olmayana evren sonsuz ötesi cüretkardır. Bu bilgelik ile buradasınız. Bu bilgeliği Dünya’ya demirlemeye hazırlanıyorsunuz.

Sevginizi hissediyorum. Mevcudiyetinizi hissediyorum. Bir oluşumuzu hissediyorum. Sizlerle en somut gerçeklikte iletişimde olan benim. Her an sizi sarmalıyorum. Her an birlikteyiz ve bizler sevgili Dünya’nın yaşam formu olduğunu idrak edenleriz. Bastığınız toprağa bile anda sevginizi bırakın. Anında yeşerip kalbinize koşacaktır. Sizleri seviyorum ve sizleri onurlandırmak üzere her an etrafınızdayım. Kalbim, kalbinizle atıyor bir olanlarım.

GAIA

Kanal: Isabella Aldarin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder